Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

الثلاثاء، 5 فبراير 2008

انا نجحت





انا نجحت فى 3 ابتدائي وجبت 100 في 100



وطلعت الاولى على المدرسه



وعيد ميلادي بكره



متنسوش الهدية

هناك 12 تعليقًا:

media يقول...

مبروك يا نوده والله منا عارفه جبتي 100 في 100 ازاي
دا انتى علطول قدام التليفزيون او الكمبيوتر
وانا عارفه انك مش بتغشي يبقى ازاي يا نوده
وكل سنة وانتى طيبه ويارب تكبرى وتبقى حاجه كبيرةوتبقى مهندسة ديكور اد الدنيا
ويخليكي ليا نودة يارب

غير معرف يقول...

عقبالك يالبنى ياحببتى عقبال متكونى مذية كبيرة ومشهوريالبنى

احساس لسه حى يقول...

عزيزتى
ندى
انتى بقه عاوزه تعقدى الناس اللى بتخش عندك ده تقريبا محدش فيهم جاب 100فى100دى وانا منهم

طيب خليها 99فى100

على العموم مسكت الخشب وبقولك مبروك

وكل سنه وانتى طيبة

تنفع وردة يا ندى هدية

سنة سعيدة يا رب
سلام

تائهه بين الخيال والواقع يقول...

مرسى يا حسام على الكلام الجميل ده

مرسى على الورده

صوت من مصر يقول...

بجد مبروك وعقبال الجامعه وياريت تدخلى كليه الشرطه يا ندى عشان تمسكى كل المدونين لما تكبرى

تائهه بين الخيال والواقع يقول...

الله يبارك فيك بس انا عايزة اطلع مهندسة

مدحت محمد يقول...

الف مبروك ياندى
بس ان شاء الله هتطلعى احسن من اختك
مادام بتجيبى100 فى المية
ههههههههه

تائهه بين الخيال والواقع يقول...

0الله يبار ك فييك
ان شاء الله

بنت الاسلام يقول...

مبرووووووووك نجاحك ياندي ياعسووووولة

ربنا يحميكي ونشوفك اجدع دكتوووووورة

واستمرررررررري

عاوزين نعرف يومياتك في المدرسة

احمد أبو العلا يقول...

عزيزتى نودة
دة اجمل تعليق جالى على البلوج لأنى شفت البلوج بتاعك وأعرف انك نجحتى فى سنة تالتة ابتدائى الف مبروك وانا حاسس انك هتكونى فنانة جميلة وهايلة كمان ان شاء الله وياريت تحطى رسوماتك على البلوج بتاعك علشان اقولك رأيى وامنياتى لكى بالنجاح ودايما اشوفك تزورى مدونتى وتدينى رأيك
سلام يا قمر

تائهه بين الخيال والواقع يقول...

بنت الاسلام
شكرا اوىىىىىى
انا نفسي اطلع مهندسه ديكور او فنون جميله

تائهه بين الخيال والواقع يقول...

شكر يا احمد